REKLAMACJE I ZWROTY

Szanowny kliencie!

Szczególnie dbamy o to, aby nasi klienci byli zadowoleni. Jeśli jednak po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację lub odstąpić od umowy. Zachowaj dokumenty potwierdzające zakup produktu. Jeżeli stan przesyłki budzi zastrzeżenia, wypełnij protokół szkody w obecności kuriera i skontaktuj się z naszą obsługą klienta – znajdziemy dogodne rozwiązanie w danej sprawie

Jako sklep internetowy, w przypadku reklamacji z tytułu uszkodzeń/pęknięć w transporcie opieramy się na protokole szkody i dokumentacji zdjęciowej, na której możemy zobaczyć w jakim stopniu płytki/płyty zostały uszkodzone.
Opisz możliwie najdokładniej wadę: Jaka to konkretna wada? Ilu produktów to dotyczy? Jak wygląda towar po dostarczeniu?

Odstąpienie od umowy

Abu odstąpić od umowy możesz łatwo powiadomić nas drogą mailową pod adresem biuro@trawertyn-marmur.pl Po otrzymaniu zwróconych produktów w naszym magazynie i sprawdzeniu, czy są kompletne, pieniądze zostaną zwrócone przelewem. Do przelewu potrzebujemy od Ciebie informacji o numerze konta bankowego.