Najczęściej zadawane pytania

/Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania2019-02-15T10:03:20+02:00
Jak czyścić płytki trawertynowe?2019-02-15T10:34:44+02:00

Używaj łagodnych środków czyszczących z neutralnym pH lub specjalnych produktów przeznaczonych do czyszczenia trawertynu lub marmuru. Unikaj stosowania silnie żrących środków na bazie kwasów i chloru.

Czy muszę impregnować płytki kamienne?2016-06-02T21:19:41+02:00

Tak. W przypadku kamienia naturalnego impregnacja jest konieczna. Chroni kamień przed wnikaniem wilgoci oraz zabrudzeń w głąb kamienia.

Czy płytki trawertynowe można ciąć?2019-02-15T10:02:02+02:00

Tak. Do cięcia trawertynu wymagana jest piła tarczowa tnąca na mokro.

Co to są układanki trawertynowe (French Pattern)?2016-06-02T21:08:27+02:00

Układanki to płytki oferowane w modułach. Produkowane są w jednym podstawowym wymiarze 20 x 20 cm oraz jego wielokrotnościach: 20 x 40 cm, 40 x 40 cm, 40 x 60 cm. Płytki układane w systemie modularnym stanowią nieograniczone pole do wykonywania bardzo ciekawych i oryginalnych kompozycji.

Gdzie można układać płytki trawertynowe?2019-02-15T10:09:27+02:00

Płytki trawertynowe mają szerokie zastosowanie:

  • podłogi i ściany
  • wewnątrz i na zewnątrz budynków
  • kuchnia, łazienka, salon, przedpokój, wiatrołap, taras
  • elewacje zewnętrzne, ciągi komunikacyjne
Czy płytki trawertynowe są mrozoodporne?2016-06-02T20:54:38+02:00

Nie wszystkie płytki trawertynowe są mrozoodporne. Do zastosowań na zewnątrz budynków zalecane są płytki o grubości min. 3 cm.

Jakich klejów używać do płytek trawertynowych?2016-06-02T20:48:19+02:00

Montaż płytek trawertynowych powinien być przeprowadzony na kleju białym, wysokoelastycznym. W przypadku układania płytek na ogrzewaniu podłogowym niezbędne jest zastosowanie kleju C2TES1. Do zastosowań na zewnątrz budynków wymagany jest klej mrozoodporny.

Czy oferujecie montaż produktów?2016-06-02T20:43:21+02:00

Nie. Usługa montażu nie jest dostępna.

Czy dostępna jest opcja wniesienia?2016-06-02T20:39:42+02:00

Nie. Kurier ma obowiązek jedynie wyładować towar z samochodu, nie ma obowiązku wnoszenia go do mieszkania lub garażu.

Co zrobić jeśli kurier dostarczy mi uszkodzoną przesyłkę?2016-06-02T20:38:16+02:00

Powiadom nas niezwłocznie i wypełnij protokół szkody w obecności kuriera.

Czy kurier może dostarczyć moje zamówienie w sobotę, niedzielę lub święta?2016-06-02T20:36:03+02:00

Nie. Przesyłki doręczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Jak sprawdzić koszt przesyłki?2019-02-15T10:12:36+02:00

Cennik podstawowy dostępny jest w zakładce Koszty Dostawy. Szczegółowa informacja o koszcie dostawy jest widoczna w koszyku po dodaniu produktów. Cena jest uzależniona od ilości, wagi oraz wymiarów produktów.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu po jego złożeniu?2016-06-02T20:28:57+02:00

Tak, po złożeniu zamówienia można zmienić ilość i rodzaj zamawianego towaru. W tym celu prosimy o kontakt mailowy biuro@trawertyn-marmur.pl

Kto dostarczy mi moje zakupy?2019-02-15T10:21:47+02:00

Zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczamy do Państwa za pośrednictwem:

  • firmy kurierskiej (paczki do 30 kg)
  • firmy spedycyjnej (przesyłki paletowe i pełnosamochodowe)
  • transportem własnym (na terenie woj. Podkarpackiego)
Jak mogę zapłacić za moje zakupy?2019-02-15T10:24:24+02:00

Akceptujemy płatności:

  • przelewem
  • gotówką przy odbiorze (przesyłka pobraniowa)
  • gotówką przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym
  • kartą płatniczą przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym
W jakim terminie będzie zrealizowane moje zamówienie?2016-06-02T20:14:46+02:00

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane i wysłane jak najszybciej. W przypadku towaru dostępnego w magazynie, towar wysyłany jest najpóźniej następnego dnia roboczego od otrzymania zapłaty. Przesyłki do 30 kg dostarczane są w ciągu 2-3 dni roboczych, przesyłki paletowe w ciągu 3-4 dni roboczych.

Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?2016-06-02T19:23:02+02:00

Tak, mogą Państwo odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym. W tym celu należy wybrać opcję Odbiór Osobisty podczas składania zamówienia w sklepie internetowym. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem jak zamówienie będzie skompletowane.

Jak mogę skontaktować się ze sklepem internetowym?2019-02-15T10:27:00+02:00

Jeśli chcesz skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego:

  • napisz wiadomość na adres: biuro@trawertyn-marmur.pl
  • wypełnij formularz kontaktowy
  • zadzwoń pod nr telefonu 17 852 34 13 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00
Czy możliwa jest dostawa poza granice Polski?2019-02-15T10:28:07+02:00

Tak. Dostawę zamówień realizujemy do większości krajów UE. Przed zakupem prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Nasz pracownik sprawdzi możliwość dostawy do danego kraju i wyceni koszty przesyłki.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?2019-02-15T10:32:21+02:00

Nie. Zakupu można dokonać:

  • w sklepie internetowym trawertyn-marmur.pl
  • drogą mailową wysyłając zamówienie na adres biuro@trawertyn-marmur.pl
  • osobiście w sklepie stacjonarnym

Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close