Najczęściej zadawane pytania

/Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania2019-05-25T13:01:00+02:00

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak czyścić płytki trawertynowe?2019-02-15T10:34:44+02:00

Używaj łagodnych środków czyszczących z neutralnym pH lub specjalnych produktów przeznaczonych do czyszczenia trawertynu lub marmuru. Unikaj stosowania silnie żrących środków na bazie kwasów i chloru.

Czy muszę impregnować płytki kamienne?2016-06-02T21:19:41+02:00

Tak. W przypadku kamienia naturalnego impregnacja jest konieczna. Chroni kamień przed wnikaniem wilgoci oraz zabrudzeń w głąb kamienia.

Czy płytki trawertynowe można ciąć?2019-02-15T10:02:02+02:00

Tak. Do cięcia trawertynu wymagana jest piła tarczowa tnąca na mokro.

Co to są układanki trawertynowe (French Pattern)?2016-06-02T21:08:27+02:00

Układanki to płytki oferowane w modułach. Produkowane są w jednym podstawowym wymiarze 20 x 20 cm oraz jego wielokrotnościach: 20 x 40 cm, 40 x 40 cm, 40 x 60 cm. Płytki układane w systemie modularnym stanowią nieograniczone pole do wykonywania bardzo ciekawych i oryginalnych kompozycji.

Gdzie można układać płytki trawertynowe?2019-02-15T10:09:27+02:00

Płytki trawertynowe mają szerokie zastosowanie:

  • podłogi i ściany
  • wewnątrz i na zewnątrz budynków
  • kuchnia, łazienka, salon, przedpokój, wiatrołap, taras
  • elewacje zewnętrzne, ciągi komunikacyjne
Czy płytki trawertynowe są mrozoodporne?2016-06-02T20:54:38+02:00

Nie wszystkie płytki trawertynowe są mrozoodporne. Do zastosowań na zewnątrz budynków zalecane są płytki o grubości min. 3 cm.

Jakich klejów używać do płytek trawertynowych?2016-06-02T20:48:19+02:00

Montaż płytek trawertynowych powinien być przeprowadzony na kleju białym, wysokoelastycznym. W przypadku układania płytek na ogrzewaniu podłogowym niezbędne jest zastosowanie kleju C2TES1. Do zastosowań na zewnątrz budynków wymagany jest klej mrozoodporny.

Czy oferujecie montaż produktów?2016-06-02T20:43:21+02:00

Nie. Usługa montażu nie jest dostępna.

Czy dostępna jest opcja wniesienia?2016-06-02T20:39:42+02:00

Nie. Kurier ma obowiązek jedynie wyładować towar z samochodu, nie ma obowiązku wnoszenia go do mieszkania lub garażu.

Co zrobić jeśli kurier dostarczy mi uszkodzoną przesyłkę?2016-06-02T20:38:16+02:00

Powiadom nas niezwłocznie i wypełnij protokół szkody w obecności kuriera.

Czy kurier może dostarczyć moje zamówienie w sobotę, niedzielę lub święta?2016-06-02T20:36:03+02:00

Nie. Przesyłki doręczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Jak sprawdzić koszt przesyłki?2019-02-15T10:12:36+02:00

Cennik podstawowy dostępny jest w zakładce Koszty Dostawy. Szczegółowa informacja o koszcie dostawy jest widoczna w koszyku po dodaniu produktów. Cena jest uzależniona od ilości, wagi oraz wymiarów produktów.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu po jego złożeniu?2016-06-02T20:28:57+02:00

Tak, po złożeniu zamówienia można zmienić ilość i rodzaj zamawianego towaru. W tym celu prosimy o kontakt mailowy biuro@trawertyn-marmur.pl

Kto dostarczy mi moje zakupy?2019-02-15T10:21:47+02:00

Zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczamy do Państwa za pośrednictwem:

  • firmy kurierskiej (paczki do 30 kg)
  • firmy spedycyjnej (przesyłki paletowe i pełnosamochodowe)
  • transportem własnym (na terenie woj. Podkarpackiego)
Jak mogę zapłacić za moje zakupy?2019-05-24T13:48:56+02:00

Metody płatności:

  • płatność online w sklepie internetowym (Przelewy24)
  • gotówką przy odbiorze (przesyłka pobraniowa)
  • gotówką przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym
  • kartą płatniczą przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym
W jakim terminie będzie zrealizowane moje zamówienie?2016-06-02T20:14:46+02:00

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane i wysłane jak najszybciej. W przypadku towaru dostępnego w magazynie, towar wysyłany jest najpóźniej następnego dnia roboczego od otrzymania zapłaty. Przesyłki do 30 kg dostarczane są w ciągu 2-3 dni roboczych, przesyłki paletowe w ciągu 3-4 dni roboczych.

Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?2016-06-02T19:23:02+02:00

Tak, mogą Państwo odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym. W tym celu należy wybrać opcję Odbiór Osobisty podczas składania zamówienia w sklepie internetowym. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem jak zamówienie będzie skompletowane.

Jak mogę skontaktować się ze sklepem internetowym?2019-02-15T10:27:00+02:00

Jeśli chcesz skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego:

  • napisz wiadomość na adres: biuro@trawertyn-marmur.pl
  • wypełnij formularz kontaktowy
  • zadzwoń pod nr telefonu 17 852 34 13 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00
Czy możliwa jest dostawa poza granice Polski?2019-02-15T10:28:07+02:00

Tak. Dostawę zamówień realizujemy do większości krajów UE. Przed zakupem prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Nasz pracownik sprawdzi możliwość dostawy do danego kraju i wyceni koszty przesyłki.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?2019-02-15T10:32:21+02:00

Nie. Zakupu można dokonać:

  • w sklepie internetowym trawertyn-marmur.pl
  • drogą mailową wysyłając zamówienie na adres biuro@trawertyn-marmur.pl
  • osobiście w sklepie stacjonarnym